• Wedstrijdzaken

Wil je als trainer of teamleider een keer een oefenwedstrijd spelen met je team, heb je vragen over het competitieschema of wil je je competitiewedstrijd uitstellen? Neem voor al dit soort vragen contact op met wedstrijdzaken, via wedstrijdsecretaris@svspero.nl.

Het wedstrijdsecretariaat zal nagaan of het mogelijk is om de oefenwedstrijd plaats te laten vinden (bezetting velden, bezetting kleedkamers). Daarnaast zal wedstrijdzaken afstemmen met de scheidsrechterscoordinator en of er een (club)scheidsrechter beschikbaar is. Stuur dus een mail naar wedstrijdsecretaris@svspero.nl met in ieder geval de volgende informatie: team, datum, tijd, tegenstander. Voor dringende zaken die niet via de mail kunnen en waar je binnen 24 uur antwoord op wil hebben kun je bellen of appen met nummer: 06-84730826.

De velden en kleedkamers van SV Spero worden zeer intensief gebruikt, veel speling is er niet, maar we zullen altijd kijken wat mogelijk is