• Voetbal +

Voetbal + wie, wanneer en waar?

Voetbal+

Voetbal+ is de afdeling bij Spero, die mogelijkheden biedt binnen de gemeente Overbetuwe om op aangepaste wijze de voetbalsport te beleven. De persoonlijke aandacht die Voetbal+ je biedt, geeft je een garantie om binnen je eigen mogelijkheden te kunnen sporten. Sinds de oprichting in 2016 is het ledenaantal gegroeid en zijn we trots op ons begeleidingsteam van trainers, keeperstrainers, leiders en verzorgers.
    De trainingen vinden plaats bij s.v. Spero op een kunstgrasveld en er wordt elke vrijdagavond van 18:30 tot 19:30 uur getraind. Door sponsoring hebben we een rijkdom aan ballen, hesjes en spelmateriaal. Kijk voor een impressie op de facebookpagina van Spero, er staat een complete wedstrijd op tegen Dreumel.

Contactpersoon: Bianca Oosterom

Email: voetbalplus@svspero.nl